logo
امروز : دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۱
[ شناسه خبر : ۲۶۷۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

امام خمینی(ره) از هر نگاهی الگوی ملت ایران است/ کمرنگ کردن امام راحل از انقلاب، زمینه نفوذ دشمن را فراهم می‌کند

امام-خمینی(ره)-از-هر-نگاهی-الگوی-ملت-ایران-است-کمرنگ-کردن-امام-راحل-از-انقلاب،-زمینه-نفوذ-دشمن-را-فراهم-می‌کند
دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان گفت: آنچه که رهبر انقلاب در مرقد امام خمینی(ره) بیان فرمودند این بود که امام راحل را الگو می‌دانیم و باید الگو قرار دهیم تا انقلاب اسلامی به دست حضرت صاحب‌الزمان(عج) بیفتد.

حجت‌الاسلام مهدی بیگ‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در مرقد مطهر امام خمینی(ره) اظهار داشت: فرمایشات روز 14 خرداد رهبر معظم انقلاب، یک تحلیل به‌جا و شایسته بود و برای اولین بار بود که ایشان در مورد امام راحل، توضیح مفصل می‌دادند.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) الگوی همه ما است، خاطرنشان کرد: از آنجایی که امام راحل، معصومین(ع) را الگوی خود قرار داده بود ما نیز بر اساس توصیه‌های قرآنی، امام راحل را الگوی خود می‌دانیم.

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی تصریح کرد: امام خمینی(ره) از هر نگاه و بُعدی از جمله اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اخلاقی در انقلاب برای ما الگو بودند.

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با بیان اینکه امام راحل، توصیه‌ها و الگوهای لازم برای به وجود آمدن و ادامه یافتن یک انقلاب را به ما ارائه داده است، افزود: هیچ کم و کسری وجود ندارد که برای ادامه مسیر انقلاب بخواهیم اضافه کنیم چرا که امام خمینی(ره) در بیانات، وصیت‌نامه و کتاب‌هایشان آنچه برای یک انقلاب در جهت پاییدن خود، رصد کردن دشمنان و کسب توان برای ادامه راه لازم است را گوشزد و رهنمود کرده‌اند.

وی گفت: آنچه که رهبر انقلاب در مرقد امام خمینی(ره) بیان فرمودند همین بود که امام راحل را الگو می‌دانیم و باید الگو قرار دهیم تا انقلاب اسلامی به دست حضرت صاحب‌الزمان(عج) بیفتد.

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی با بیان اینکه طبیعی است دشمنان بخواهند الگو بودن امام را کمرنگ کنند، اظهار داشت: دشمنان به دلیل اینکه نظام اسلامی، امام را الگوی خود قرار داده نتوانسته‌اند نفوذ پیدا کرده و طرحی ببندند.

وی خاطرنشان کرد: اگر از این الگو دست برداشته و یا آن را کمرنگ کنیم، زمینه نفوذ دشمن فراهم می‌شود لذا برای همیشه ایشان را الگوی خود می‌دانیم و تاکید رهبر انقلاب هم بر این بود که الگو بودن امام راحل را فراموش نکنیم.

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با بیان اینکه دشمن می‌داند کجا را باید بزند و همان جا را هم می‌زند، تاکید کرد: باید هوشیار باشیم و با بصیرت تمام، الگو بودن امام را در عمل، رفتار، سیاست، اقتصاد، اخلاق، مادّیت و معنویت الگو قرار دهیم تا انقلاب مصون بماند و با قدرت بیشتر به مسیر خود ادامه دهد.

وی با بیان اینکه ملت رشید و باهوش ایران اسلامی به خوبی پیام رهبر معظم انقلاب را دریافت کرده است، گفت: امیدواریم این مسیر را چنان با هوشیاری ادامه دهیم تا هیچ زمینه‌ای برای نفوذ دشمن فراهم نشود.

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی با بیان اینکه انقلاب‌های زیادی طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در تاریخ اتفاق افتاده که همه آن‌ها با شکست مواجه شده‌اند، اظهار داشت: نظام ما مقدس است و انقلاب اسلامی ایران به‌یقین با دست توانای حضرت صاحب‌الزمان(عج) عنایت و حمایت می‌شود و لطف حضرت حق، پشت این نظام قرار دارد.

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با بیان اینکه نظام اسلامی گاهی با چالش‌هایی مواجه می‌شود، خاطرنشان کرد: امروزه سرمایه‌دارانِ نکبت‌بار، بلا بر سر مردم آورده و می‌آورند و به کم هم قانع نیستند و مردم ما را از نگاه اقتصادی دچار مشکل کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه مردم می‌دانند که بُعد اقتصادی با اصالت و هویت نظام 2 مقوله متفاوت است، تصریح کرد: چالش در بُعد اقتصادی را با جان و دل تحمل می‌کنیم اما دست از هویت نظام، رهبری و الگو بودن امام و رهبری برنخواهیم داشت.// آ

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۶
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۰
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۲
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۰
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴